Czytaj

PR dla małych firm. Czyli co może zrobić dla Ciebie agencja PR

PR dla małych firm jest stosunkowo rzadką praktyką. Choć w tym przypadku należałoby odpowiedzieć sobie na pytania czym jest mała firma? Oczywiście, nie chodzi tu o małą firmę z definicji, czyli taką zatrudniającą średniorocznie mniej niż 50 osób. W tym przypadku mamy raczej na myśli firmy, których zatrudnienie nie przekracza 10-15 osób.

Czy PR dla małych firm się opłaca?

Działając w środowisku cyfrowym komunikacja i PR powinny być kluczowe dla przedsiębiorstwa. Branża e-commerce rośnie w zatrważającym tempie, a społeczeństwo coraz więcej rzeczy załatwia przez Internet. W związku z tym firmy muszą zacząć działać w nowym środowisku i na nowych zasadach. W takiej sytuacji warto zainwestować w komunikację choćby na podstawowym poziomie.

Niskobudżetowy PR jest możliwy

Wiele dużych agencji PR nie podejmuje się małych projektów, gdyż są one dla nich najczęściej mało atrakcyjne. Trzeba też przyznać, że PR i komunikacja to ciągle domena dużych przedsiębiorstw, gdyż to one dysponują odpowiednim budżetem. Niemniej jednak działania Public Relations nie są tylko dla największych. Będąc nawet małą firmą, można prowadzić skuteczną komunikację za niewielkie pieniądze.

Social media, biuro prasowe, czy też informacje prasowe

Wśród możliwych działań, które mogą zainteresować małe podmioty, jest m.in. rozwijanie kanałów w social mediach, czy też stała komunikacja z mediami poprzez tworzenie i dystrybucję informacji prasowych. Skromne, ale regularne działania mogą przynieść wymierne efekty, o ile są prowadzone w rzetelny sposób.

Dlatego Flex PR przygotowało ofertę PR dla małych firm, w ramach której klient otrzymuje obsługę social mediów oraz wysyłkę informacji prasowych do bazy kilkuset redakcji i dziennikarzy. To oferta skierowana przede wszystkim dla podmiotów, które mają na uwadze chęć zaistnienia w przestrzeni publicznej, ale nie chcą na komunikację wydawać majątku. Niewielkie, ale regularne i długotrwałe działania mogą przynieść odpowiednie efekty. Zwiększy się rozpoznawalność firmy, poprawi się jej pozycjonowanie w Google, a sama firma może zyskać wielu zadowolonych klientów.

Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą, nie bój się pytać! Kliknij w zakładkę “Kontakt”

 

Wykorzystujemy Cookies na stronie Polityka prywatności.

Okay